Hoofdorkest

Fanfare

Het fanfare orkest van ongeveer 30 leden is een orkest waar jong en al wat ouder samen plezier beleven in het maken van muziek. Het orkest wordt geleid door dirigent Marcel Hartendorp. De repetities zijn op donderdagavond van 20.15 tot 22.15 uur in muziekgebouw Odéon/de gymzaal, Bou Kooijmanstraat 3.
De keuze van muziek en concerten wordt afgestemd op de leden en het publiek. Door het gemêleerde gezelschap is het repertoire dan ook altijd zeer gevarieerd en aantrekkelijk voor de toehoorders.
De fanfare speelt graag tijdens activiteiten in het dorp, zoals Koningsdag, de Avondwandelvierdaagse, de intocht van Sint-Nicolaas, de Woaidaehen (carnaval) en het Zomerfestival. Ook organiseert OVM zelf concerten zoals de Taptoe, OVM Open Air, uitwisselingsconcerten, het jaarconcert, het kerstconcert en het nieuwjaarsconcert. De fanfare werkt veel samen met de andere onderdelen van de vereniging, waardoor aantrekkelijke evenementen met muziek en show verwezenlijkt kunnen worden.

Contactpersoon:
E-mail: muziekverenigingovm@gmail.comfanfare